قطعا شما گوشی تلفن همراه با کیفیت دوربین مناسب دارید. این روزها تمامی گوشی های تلفن همراه دارای کیفیت مناسبی برای سفارش چاپ عکس هستند مخصوصا اینکه عکس شما قرار است در ابعاد بسیار کوچک چاپ شود و همچنین مجموعه چاپ فرهنگ ترفندهایی استثنایی و مختص به خود را برای بهره وری بیشتر از این عکس ها دارد. پس با خیال راحت از خودتان طبق شرایطی که در زیر لیست شده عکاسی کنید و از همین صفحه ثبت سفارش کنید. اگر عکس های شما کیفیت مناسبی نداشته باشد تیم ما با شما ارتباط خواهد گرفت.

همچنین ممکن است بسیاری از شما عزیزان نسخه ای دیجیتالی یا نمونه ای از عکس پرسنلی خود را هم اکنون داشته باشید بنابراین میتوانید از روی همان ثبت سفارش کنید. البته مجدد تاکید میکنیم که عکسی که با تلفن همراه خود طبق شرایط مندرج در همین صفحه بگیرید، کیفیتی بسیار ایده آل خواهد داشت و حتی خود شما باورتان نمیشود که تا امروز برای عکس پرسنلی به عکاسی مراجعه میکردید.

اگر سازمان، شرکت و یا ارگانی هستید که برای تعداد زیادی از افراد قصد ثبت سفارش دارید میتوانید به همین شیوه با دوربین و یا تلفن همراه هوشمند عکاسی و برای ما ارسال کنید و در صورتی که تعداد پرسنل شما بالای 10 نفر است میتوانید درخواست ارسال عکاس بدهید.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.